راهکارهای نوین برای تبلیغات مؤثر در اینستاگرام2020-04-24

کامل ترین آموزش تبلیغات در اینستاگرام چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ آکادمی دی ام بام

آن‌ها می‌توانند پست‌های شما را استوری کنند، اکانتتان را در گفت‌وگوها و مهمانی‌ها به سایر افراد معرفی کنند، از مزایا و ویژگی‌هایتان بگویند و دیگران را به خرید از شما تشویق کنند. تبلیغات پاپ آپ یکی از انواع تبلیغات پنجره‌ای است که کاربر را از محتوای اصلی صفحه منحرف می‌کند و محتوای تبلیغاتی را نمایش می‌دهد. در این مقاله، به بررسی اهمیت تبلیغات در اینستاگرام، روش‌های موثر تبلیغ در این پلتفرم و نکات کلیدی برای داشتن تبلیغات موفق در اینستاگرام خواهیم پرداخت. بنابراین بهتر است در پیج‌هایی تبلیغات کنید که فالوورهای بیشتری دارند و عمومی هستند. با توجه به مخاطبان زیادی که این پیج‌ها دارند، تبلیغ شما به افراد زیادی نشان داده می‌شود و به این شکل به هدف خود می‌رسید. این روزها بسیاری از صاحبان پیج‌ها به تبلیغات در پیج‌های دیگر روی آورده‌اند تا تعامل فالوورهایشان را افزایش دهند.

بنابراین، باید خیلی کوتاه و جذاب، توضیحاتی در رابطه با برند و کسب و کار خود، ارائه دهید. در این بخش می‌توانید هشتگ‌دهی هم انجام دهید و یک حساب‌کاربری دیگر را تگ کنید. جهت بازاریابی دیجیتال، تبلیغات محیطی، برگزاری رویداد تبلیغاتی و کمپین تبلیغاتی، برندینگ و طراحی لوگو و هویت بصری می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما در ارتباط باشید. برای تبلیغ برندتان به‌عنوان یک انتخاب ارزشمند، از ابزارهایی مثل نظرات مشتریان و داده‌های نظرسنجی استفاده کنید. این روش‌ها به مخاطبان نشان می‌دهد که برند شما شایسته اعتماد و دنبال کردن است. برگزاری رویدادهای تبلیغاتی، چه حضوری و چه آنلاین، فرصتی بی‌نظیر برای ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطبان و نمایش ویژگی‌های برند هستند.

ربات های اینستاگرامی در افزایش فالور و آنفالویابی و حتی لایک سازی و کامنت سازی و دایرکت اتوماتیک و افزایش بازدید های ویدئو ها استفاده می شوند. در این روش تبلیغات اسپانسری اینستاگرام، بر اساس تعداد کلیک و همینطور تعداد بازدید ها، با هر کلیک کاربران و هر ۱۰۰۰ بازدید، محاسبه می شود. اما این تبلیغات گسترده و گروهی در اینستاگرام، آن قدر ها هم ساده نیست و فوت کوزه گری خودش را دارد. شما نمی توانید به این آسانی از آب گل آلود ماهی بگیرید، تا زمانی که روش درست ماهی گیری را بلد نباشید. افزایش ترافیک سایت و بالا رفتن نرخ کلیک از اصلی‌ترین اهداف تبلیغات اینستاگرام به حساب می‌آید. با اینکه استقبال چندانی از IGTV نشد اما این نوع محتوای اینستاگرامی هنوز هم قابلیت استفاده در تبلیغات را دارد.

هر کدام از آن‌ها با تعداد زیادی از افراد مختلف در ارتباطند؛ بنابراین از آن‌ها بخواهید که نه‌تنها اکانتتان را دنبال کنند، بلکه محتوایتان را هم با سایر دوستان خود در میان بگذارند. این یک روش ساده و رایگان تبلیغات با هدف جذب مشتری است که نباید از آن غافل شوید. به ویژگی‌ها، علایق و نیاز مخاطبِ هدفتان دقت کنید؛ زیرا قرار است اعتماد او را با محتوا جلب کنید تا بتوانید او را به مشتری تبدیل کنید. محتوایی به دیده‌شدن شما کمک می‌کند که مخاطب هدفتان آن را کاربردی، مفید و سرگرم‌کننده تشخیص دهد. با توجه به حضور فعال مصرف‌کنندگان در اینستاگرام، اجرای تبلیغات با هدف جذب مشتری نتایج چشمگیری را به دنبال دارد. شما می‌توانید فالوورهای خود را با رعایت چند نکته به مشتریانی وفادار تبدیل کنید که در هر زمان و مکانی از برندتان دفاع کنند.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

در این مطلب به بررسی ۱۰ نکتهٔ اساسی برای موفقیت تبلیغات اینستاگرام پرداختیم. با رعایت این نکات می‌توانید کاربران سادهٔ این پلتفرم را به مشتریان خود تبدیل کنید و کسب‌وکارتان را در دسترس طیف وسیع‌تری از مخاطبان هدف بگذارید. یکی از شیوه‌های بازاریابی آنلاین و شناسایی مخاطبان هدف، تبلیغات در اینستاگرام می‌باشد. این روش ای تبلیغ به دلیل بازدهی بسیار بالایی که دارد؛ بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این شبکه اجتماعی بیش از میلیون‌ها مخاطب آنلاین در سراسر جهان دارد؛ برای تبلیغات در یک بستر هوشمند اینستاگرام گزینه‌ای مناسب به شمار می‌آید. حتما در کنار متدهای مختلف نظیر تبلیغ در گوگل باید در سوال مدیا نظیر اینستاگرام نیز فعالیت داشته باشید.

۲. ایجاد آگاهی از برند

اما جدای از موارد بالا، نوعی دیگری از تبلیغات اینستاگرامی وجود دارد و آن هم تبلیغات از طرف خود اینستاگرام است. یعنی اینکه حساب خود را شارژ می‌کنید و اینستاگرام در ازای آن، پست شما را برای افراد بیشتری نمایش می‌دهد. البته در حال حاضر استفاده از این نوع تبلیغ، برای کاربران ایرانی غیرفعال است، آن هم به دلیل تحریم بودن‌مان، اما هستند شرکت‌هایی که به‌صورت واسطه این‌کار را انجام می‌دهند. سعی می‌کنم در مقاله‌ای جدا، به‌طور کامل تبلیغات اسپانسری را بررسی کنم. صاحبان این پیج‌ها، در قبال مبلغی که دریافت می‌کنند، تبلیغات صفحات یا کسب و کارهای دیگر را درون پیج خود قرار می‌دهند که این مورد نیز روش‌های مختلفی دارد و در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد.

  • برای جلوگیری از این اتفاق می‌توانید با تولید محتوای جذاب و کاربردی فالوئرهای خود را حفظ کنید.
  • اینفلوئنسرها می‌توانند به عنوان تبلیغات زنده شما عمل کنند و به شما کمک کنند تا به یک مخاطب جدید و وفادار دست پیدا کنید.
  • {
  • در این مقاله سعی کرده‌ایم تا نتایج یک سری مطالعات که در مورد فرزند پروری در عصر رسانه‌های اجتماعی انجام شده است را برای شما بازگو کنیم.
  • |}{
  • در ادامه چندین نکته برای ساخت یک پروفایل حرفه‌ای در اینستاگرام به شما آموزش خواهیم داد.
  • |}
  • به محض آپلود شدن تصویر و تعیین متن می‌توانید پیش‌نمایش تبلیغ را مشاهده کنید تا از درستی همه چیز مطمئن شوید.
  • {
  • پس از افزایش تعداد دنبال کنندگان شما نیز می‌توانید سفارش تبلیغات اینستاگرام را قبول کنید.
  • |}

شویراد، که نام آن برعکس اسم داریوش است، تحت مدیریت آقای علی ساده‌بافی فعالیت می‌کند. او پس از سال‌ها تجربه در حوزه دیجیتال مارکتینگ (از سال ۱۳۸۴)، با تشکیل تیم‌های تخصصی در رسانه‌های اجتماعی، از سال ۱۳۹۴ فعالیت رسمی خود را به طور گسترده در تلگرام و اینستاگرام آغاز کرد. در حال حاضر، شویراد در زمینه‌های مختلف تبلیغات دیجیتال نیز فعال است و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و قدرتمندترین آژانس‌های تبلیغاتی در حوزه سوشال مدیای ایران شناخته می‌شود.

مسابقه‌های اینستاگرامی یکی از بهترین روش‌های اثربخش تبلیغات برای جذب مشتری به حساب می‌آیند؛ زیرا به شما کمک می‌کنند تا در مدت‌زمان بسیار کوتاهی در معرض دید هزاران نفر قرار بگیرید. به‌عنوان مثال، اسنپ یک مسابقهٔ بسیار ساده را برای افزایش تعداد فالوورهای خود برگزار کرده است. اسنپ یک شانس به مشتریان احتمالی خود داده است که با یک کلیک برندهٔ آیفون شوند.

درج تبلیغ در ساعات مناسب شبانه روز می‌تواند تاثیر بسزایی در موفقیت و دیده شدن یک تبلیغات اینستاگرامی داشته باشد. انتخاب زمان مناسب برای ارسال تبلیغات به مخاطبان، می‌تواند باعث افزایش توجه آن‌ها به تبلیغات شما شود. وقتی کاربران به پیج شما وارد می‌شوند، اولین چیزی که به آن توجه می‌کنند، تصویر پروفایل شماست. نداشتن عکس پروفایل یا استفاده از یک عکس نامناسب می‌تواند باعث کاهش تعداد فالوورهای شما شود. اگر هدفتان برندینگ سازمان یا محصولتان است، می‌توانید از لوگوی آن استفاده کنید. علاوه بر تصویر، نام پیج خود را هم با دقت انتخاب کنید تا افراد به راحتی شمارا شناسایی کنند و در ذهنشان ماندگار باشید.

برندهای معروف مانند TopShop و H&M حداکثر سه بار در روز پست می‌گذارند. با رعایت این نکات و استراتژی های آموزش تبلیغ در اینستاگرام، از قدرت اینفلوئنسرها برای تبلیغات موفق در اینستاگرام استفاده کنید و جایگاه برند خود را بهبود بخشید. تبلیغات با عکس، رایج ترین نوع آگهی است که کاربران در اینستاگرام مشاهده می کنند.

۳. مخاطبان هدف

در این مقاله، 10 استراتژی مؤثر برای افزایش تعامل در اینستاگرام معرفی می‌شود که به شما کمک می‌کند تا با فالوورهای خود ارتباط بهتری برقرار کنید و برند خود را در این پلتفرم بهبود دهید. تحت چنین شرایطی می‌توانید در مسیر امن و مطمئن رشد و موفقیت شغلی قرار بگیرید. تبلیغ در اینستاگرام بسیار راحت و آسان می‌باشد و با اجرای ترفندها و استراتژی‌های گوناگون می‌توانید مخاطب هدف را جهت خرید و دریافت خدمات جذب کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه در اینستاگرام به فروش برسیم؟ دیگر مقالات سایت را مطالعه کنید. در این بخش راجع به بهترین راه تبلیغ اینستاگرام صحبت می‌کنیم و راجع به هر کدام کمی توضیح می‌دهیم. یک نوع از تبلیغات که کمتر انجام می‌شود، اما بازدهی چشمگیری دارد، تبلیغات همسان است. این نوع تبلیغ بر اساس تعداد کلیک‌ها (به ازای هر کلیک) و تعداد دفعات نمایش(هر 1000 نمایش)  است. برای آشنایی بیشتر با اینفلوئنسر مارکتینگ، این مقاله از نوین هاب را بخوانید.

وقتی تصمیم به تبلیغ در اینستاگرام می‌گیرید، باید بدانید کجا تبلیغ خود را قرار دهیم و چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم تا بهترین بازخورد را دریافت شود. اقداماتی که در این مرحله انجام می‌دهیک، می‌تواند تعیین‌کننده‌ی موفقیت یا شکست یک تبلیغ باشد. یکی از ویژگی‌های محبوب اینستاگرام، امکان پخش زنده است که بسیاری از افراد معروف از آن برای ارتباط با دنیای خود استفاده می‌کنند. در این روش، با استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای مختلف، می‌توانید یک استوری زیبا و جذاب بسازید و محصولات را به کاربران اینستاگرام معرفی کنید. به این ترتیب، می‌توانید با استفاده از تصاویر و ویدیوهای جذاب، محصول یا سایت خود را بهتر معرفی کنید و تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان خود داشته باشید.

ارائه اطلاعات دقیق و مفصل در مورد محصولات شما، اعتماد مشتریان را به برند شما افزایش خواهد داد. در این نوع تبلیغ، از ویدئوهای کوتاه و جذاب برای نمایش محصولات و خدمات استفاده می‌شود. ویدئوها می‌توانند پیام تبلیغاتی را به گونه‌ای موثر به کاربران منتقل کنند. در این نوع تبلیغ، از تصاویر جذاب برای نمایش محصولات و خدمات استفاده می‌شود. این تصاویر می‌توانند به همراه متن‌های کوتاه و قوی باشند که پیام تبلیغاتی را به کاربران منتقل کنند.

بنابراین، خیلی مهم است که اگر می‌خواهید از حساب کاربری اینستاگرام خود برای تبلیغات استفاده کنید، حتما پروفایلی حرفه‌ای بسازید. در ادامه چندین نکته برای ساخت یک پروفایل حرفه‌ای در اینستاگرام به شما آموزش خواهیم داد. استفاده از تبلیغات هدفمند نه تنها به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی کمک می‌کند، بلکه بازدهی تبلیغات را نیز به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. واژه گستر با بهره‌گیری از تکنیک‌های هدفمند سازی پیشرفته، تبلیغاتی را ایجاد می‌کند که مستقیماً با نیازها و علایق مخاطبان همخوانی داشته باشد.

البته برای عده ای که قبلاً در فیس بوک کار تبلیغاتی انجام داده اند، براحتی می توانند برای تبلیغات اینستاگرام از طریق پرداخت به خود پلفترم اینستاگرام را انجام دهند. شما بدون دانستن انواع تبلیغات و شناسایی پیج های خوب برای تبلیغات، نمی توانید در تبلیغات اینستاگرامی بازدهی خوبی داشته باشید. جهت دریافت کلیک برای وبسایت خود و همچنین برای اینکه خود را به عنوان یک رقیب شایسته و ارزشمند در مرکز توجه خریداران قرار دهید، این نوع کمپین را توصیه می کنیم. شما همچنین به کمک این کمپین می توانید میزان دسترسی و تعامل خود را برای بازار هدف خود افزایش دهید. اگر می خواهید یک حساب کاربری حرفه‌ای اینستاگرام برای تبلیغات داشته باشید، باید فید اینستاگرام شما یک تم مشخص داشته باشد و باید پست‌های شما از این تم تبعیت کنند. چون IGTV به شما این امکان را می‌دهد تا ویدئوهایی به طول ۶۰ دقیقه منتشر کنید، دلیل نمی‌شود که از اصل کوتاه بودن ویدئو غفلت کنید.

این جادوی قدرتمند، برند شما را زنده می‌کند، قلب‌ها را تسخیر می‌کند و پیام‌تان را در ذهن‌ها ماندگار می‌سازد. برای موفقیت در تبلیغات، مهم است که اهدافی که می‌خواهید برندتان با آن‌ها شناخته شود را شناسایی کنید و این مفاهیم را از طریق داستان‌ها یا ویدئوهای جذاب در تبلیغات خود بگنجانید. همچنین، همکاری با اینفلوئنسرهایی که با ارزش‌ها و شخصیت برند شما همخوانی دارند، می‌تواند ارتباط مثبت برند شما با مخاطبان را تقویت کند و تأثیر ماندگاری بر مخاطبان بگذارد. پس واضح است که با تبلیغات در این پلتفرم‌ها، پیام برندتان مستقیماً به دست مخاطبان هدف می‌رسد و آن‌ها را به تعامل، کلیک و حتی خرید ترغیب می‌کند. تبلیغات نقش مهمی در آگاه‌سازی مشتریان دارد و همانطور که پیش‌تر گفتیم یک ابزار قدرتمند برای معرفی محصولات و خدمات است.

هیچ چیزی اندازه درگیر کردن احساسات نمی‌تواند باعث ایجاد نزدیکی بین یک تبلیغ و مشتری شود. کمپین تبلیغاتی «متفاوت فکر کن» اپل را به یاد بیاورید؛ این کمپین تحولی در دنیای تبلیغات ایجاد کرد و در سال ۱۹۹۸ با دریافت جایزه امی برای بهترین فیلم تبلیغاتی، نام خود را جاودانه ساخت. این شعار، که بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۲ به عنوان نماد تفکر پیشرو اپل استفاده می‌شد، مردم را به پذیرش تغییر، نوآوری و نگاهی تازه به دنیا دعوت و مفهوم خلاقیت را بازتعریف کرد.

{

گام ۱: بنرهای خود را طراحی کنید

|}

قبل از اینکه بگوییم نحوه تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟ بهتر است با طرز کارکردن تبلیغات اینستاگرام آشنا شوید. دقت داشته باشید اینفلوئنسری که قرار  است محصول یا برند شما را معرفی کند در زمینه مرتبط و نزدیک به حوزه کاری شما فعالیت داشته باشد. برای مثال اگر پوشاک ورزشی می‌فروشید، باید اینفلوئنسر مورد نظر شما در زمینه ورزشی فعال باشد.

اگر می خواهید از تبلیغات خود نتایج مثبتی بگیرید ، باید در مناسب ترین زمان مناسب ترین مخاطبان را ملاقات کنید. اینستاگرام برای دستیابی به این هدف بسیار حساس است و بسیاری از کاربران تبلیغات در اینستاگرام شما را حذف می کنند اگر در اجرای چنین تبلیغاتی دقت نکنید. برای اینکه اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام باید با یکی از این حساب‌های کاربری محبوب در اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و از او بخواهید تا تبلیغات شما را در پیج خودش قرار دهد. هر چه اینفلوئنسر محبوب‌تر باشد، معمولا باید پول بیشتری به او بپردازید. پست گذاشتن پشت سر هم و مکرر، فالوورهای شما را خسته خواهد کرد و نهایتا شما را آنفالو می‌کنند. تقریبا یک پست در هر روز کافی است و این پست شما باید در زمانی از روز باشد که مخاطبان شما اینستاگرام خود را چک می‌کنند (برای پیدا کردن این زمان باید مخاطبان خود را به خوبی بشناسید).

ویدئوهای تبلیغاتی با محتوای داستانی، آموزشی یا معرفی محصول می‌توانند تعاملات بیشتری را نسبت به تبلیغات تصویری ایجاد کنند. نظرات و تجربیات خود را با من در میان بگذارید؛ زیرا گستره تبلیغات در اینستاگرام بسیار وسیع و متنوع است و هر روز فرصت های جدیدی برای یادگیری و رشد وجود دارد. با استفاده از نکات ذکر شده در این مقاله آموزش تبلیغ در اینستاگرام، به بهینه سازی استراتژی های تبلیغاتی خود می پردازید و در دنیای پررقابت اینستاگرام موفق تر عمل می کنید. این روش بدرد کسب و کارهایی می خورد که مخاطب عام دارند و برای آن کسب و کار مهم نیست شخص بازدیدکننده در چه منطقه ای قرار دارد و چه ذهنیت و خصوصیاتی دارد. همانطور که در بالا می بینید این پست مخصوص مسابقه برای پیج اینستاگرام رستوران طراحی شده و دارای خلاقیت در طراحی، گرافیک افزوده و جذابیت برای افزایش مخاطب است. شما می توانید برای طراحی و ایده پردازی در زمینه تولید محتوای اینستاگرامی از گروه حرفه ای شایگان استفاده کنید.

کاربران ایستاگرام می‌توانند ریلزها را لایک کنند، نظر بدهند، ذخیره کنند، به اشتراک بگذارند و تماشا کنند. در این نوع از تبلیغ هم می‌توانید با لینک، مخاطبان را به وب‌سایت اصلی کسب‌وکار خود هدایت کرده و آن‌ها را به خرید تشویق کنید. در بخش کپشن یا توضیحات می‌توانید مشخصات محصول، معرفی خدمات یا اطلاعات موردنظرتان را درج کنید. همچنین می‌توانید لینک صفحه فرود وب‌سایت برند یا کسب‌وکار خود را هم در این بخش اضافه کنید.

استوری ها به دلیل مدت زمان کوتاه تر و تعامل کمتر، تعرفه های شان پایین تر می باشد. با این حال، استوری ها به دلیل امکان انتشار سریع تر و تعامل مستقیم با مخاطبان از طریق دایرکت، همچنان گزینه ای محبوب برای تبلیغات هستند. با رعایت این نکات و استراتژی های آموزش تبلیغ در اینستاگرام، تبلیغات خود را در اینستاگرام به شکلی موثرتری انجام دهید و به نتایج مطلوب دست یابید. استفاده هوشمندانه از هشتگ ها به شما کمک می کند تا برند خود را به شکلی گسترده تر و موثرتر معرفی کنید. تبلیغات ویدیویی یکی از قدرتمندترین روش ها برای جذب مخاطبان در اینستاگرام است.

تبلیغات اینستاگرام به معنای استفاده از این شبکه اجتماعی برای نمایش و تبلیغ محصولات، خدمات، یا برند‌ها به کاربران آن است. برای مثال، اگر مخاطبان شما اکثراً آقایان هستند، بهتر است تبلیغات خود را در ساعات بعد از ظهر یا در بازه زمانی 12 تا 2 ظهر ارسال کنید. این زمان‌ها معمولاً زمان‌هایی هستند که آقایان در حال استراحت هستند و احتمال بیشتری وجود دارد که توجه آن‌ها به تبلیغات شما جلب شود.

تبلیغات اینستاگرام را روی نیازها و چالش‌های مخاطبان هدف کسب‌وکار خود متمرکز کنید و با آزمایش‌کردن فرمت‌های مختلف، ببینید که کدام برای شما مؤثرتر است. اینستاگرام یک اپلیکیشن موبایل است؛ بنابراین محتوای تبلیغاتی شما نیز باید برای مشاهده در تلفن‌های همراه بهینه شده باشد. اگر می‌خواهید تبلیغات اینستاگرام خود را در قالب استوری یا ریل ارائه کنید، سراغ جهت عمودی بروید. برای پست‌کردن تصویر در فید نیز باید از تصاویر مربع یا پرتره استفاده کنید. به عبارت دیگر، با تولید محتوای باکیفیت و ایجاد ارتباط با مخاطبان، می‌توانید بدون پرداخت هزینه، پیج خود را به دیگران معرفی کنید. شما می‌توانید از طریق ابزارهای تبلیغاتی داخلی اینستاگرام، کمپین‌های هدفمندی را ایجاد و مدیریت کنید.

همچنین برای تبلیغات بهتر در اینستاگرام، خوب است تا محتوای قیف بازاریابی چیست را نیز مشاهده کنید. استفاده از هشتگ‌های مرتبط با موضوعات و صنعت خود می‌تواند به شما کمک کند تا محتواهای شما در بین کاربران پرطرفدار شوند. هشتگ‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا مطالب مرتبط را بیابند و با برند شما در ارتباط باشند.

تعامل بیشتر با مخاطبان حس اعتماد آن‌ها به برند و کسب‌وکار شما را افزایش می‌دهد. در نتیجه احتمال اینکه بعد از خرید یا آشنایی با برند شما، بخواهند آن‌ را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد بدهند، بیشتر می‌شود. تعیین هدف بر نحوه بهینه‌سازی تبلیغات اینستاگرام و تعیین بودجه شما برای رسیدن به آن تاثیر می‌گذارد. به‌عنوان مثال، اگر هدف شما این است که کاربران ویدیوی شما را تماشا کنند، احتمالا برای شما مهم نیست که چند کاربر روی لینک مدنظرتان کلیک می‌کنند. تبلیغات اکسپلور درواقع همان تبلیغاتی هستند که همراه با بقیه پست‌های اینستاگرامی برای کاربران در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده می‌شوند.

این روش ای تبلیغ در اینستاگرام با محبوبیت غیر قابل وصفی مواجه شده است. به طوری که با تخصیص بودجه بیشتر و تبلیغ از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ می‌توانید بستر رشد و افزایش میزان بازدید پیج خود را فراهم کنید. برای اینکه بتوانید بازدهی تبلیغات خود را افزایش دهید، بهتر است مخاطب خود را بشناسید. بخش‌بندی مشتریان به شما کمک می‌کند متوجه شوید با چه اینفلوئنسرها و بلاگرهایی همکاری کنید، چه نوع محتوایی منتشر کنید و چه جایزه‌ای برای مسابقه‌های خود در نظر بگیرید. برای جذب مشتری در اینستاگرام می‌توانید دل به دریا بزنید و یک کمپین تبلیغات گسترده را در این پلتفرم اجرا کنید.

این افراد هم دنبال کنندگان زیادی دارند هم ربات های زیادی روی پیجشان هست. هم دنبال کنندگان لیست فالووینگ ها رصد می کنند و احتمال دارد شما را دنبال کنند هم ربات های دیگر. افراد معروف در اینستاگرام دارای تیک آبی در کنار نام پروفایل خود هستند. برای افزایش لایک و بازدید و ویو پیجتان 200 تا از این افراد را فالو کنید (ترجیحا خارجی های معروف مثل کریستین رونالدو یا مسی یا خوانندگان معروف  و بازیگران) و 4 ساعت بعد آنها را آنفالو کنید. اگر کار یا خدمات شما در منطقه ای خاصی است می توانید با اضافه کردن نام شهر یا منطقه جذابیت بیشتری برای کاربران آن شهر یا منطقه در پیجتان ایجاد کنید.

تعیین هدف برای تبلیغات به تولید محتوا و بازدهی مناسب آن تبلیغ کمک خواهد کرد. فروش محصول، برندسازی، افزایش مخاطب و فالوور، افزایش ترافیک پیج و سایت و افزایش بازدید پست از مهم‌ترین اهدافی هستند که می‌توان برای تبلیغات در اینستاگرام تعیین کرد. با این حال، آیا جذب مشتری در اینستاگرام بدون تبلیغات مؤثر و منسجم امکان‌پذیر است؟ خیر! تبلیغات یکی از قطعه‌های اصلی پازل بازاریابی اینستاگرام به حساب می‌آیند که نباید از آن‌ها غافل شد. محتوای تولید شده توسط کاربر یکی از بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام است.

معمولاً در پایان چنین پیامهای تبلیغاتی عملیاتی از جمله تماس ، کلیک یا موارد مشابه انجام می شود. با این اعداد مشخص است که تبلیغات در رسانه های اجتماعی یک استراتژی است که باید برای دستیابی به بازار هدف و بهبود اهداف تجاری ، افزایش فروش و آگاهی از برند مورد توجه قرار گیرد. بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام از طریق پست گذاشتن، تولید محتوای اورجینال است. خیلی مهم است که محتوایی در فید اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارید، تکراری نباشد زیرا این پست برای همیشه در فید اینستاگرام شما باقی خواهد ماند (مگر اینکه خودتان آن را حذف کنید).

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
سایت منبع