بلاگرها و محتوای خلاقانه آنها در شهرهای مختلف2021-03-12

تکنولوژی بلاگر های ایرانی؛ 6 مورد از موفق‌ترینهای 1402 ️ 5درصدی‌ها

ویدئوهای آموزش برنامه‌نویسی او نیز در سایت‌های آموزشی مخاطبان بسیاری دارند. یکی دیگر از بلاگر های معروف ایرانی مرد که ویدئوهای آموزشی ورزشی تولید می‌کند، پیمان رجبی است. این ورزشکار متولد بوشهر ابتدا در رشته دو و میدانی فعالیت می‌کرد اما بعدها وارد رشته بدن‌سازی شد. او برای کسب درآمد کلاس‌های ورزشی خصوصی و گروهی برگزار می‌کند، به بدن‌سازان مشاوره می‌دهد و مکمل‌های بدن‌سازی را تبلیغ می‌کند. بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از کسب‌وکارها هستند.

بلاگری حرفه ای بسیار رقابتی است و باید محتوای شما متمایز باشد تا بتوانید مخاطبان بیشتری جذب کنید، این اتفاق بدون مطالعه و پژوهش مستمر و تماشا و تحلیل محتواهای حوزه فعالیت شما ممکن نیست. تقریبا تمام بلاگرها این کار را انجام می‌دهند ولی کمال‌گراها به زمینه و موضوع خاصی پایبند هستند و به عالی‌ترین شکل آن را اجرا می‌کنند. آرایش افراد مناسب است و حتی لباس‌‌‌ها هم با توجه به موضوع انتخاب می‌شود. تا اینجا فهمیدیم که بلاگرها کسانی هستند که با انتشار محتوای خود به جذب مخاطبین میپردازند. آنها برای بلاگری حتما نباید دانش حرفه ای راجب زمینه ای داشته باشند و هر کسی در هر زمینه ای میتواند به بلاگری بپردازد.

محتوای خلاقانه در زمینه آشپزی و دکوراسیون ارائه می‌دهد و ایده‌های جذاب و کاربردی را با ۱۹ هزار دنبال‌کننده خود به اشتراک می‌گذارد. با تمرکز بر روزمرگی‌های خانوادگی و نکات خانه‌داری، محتوای صمیمی و کاربردی را به اشتراک می‌گذارد و بیش از ۱۴۰ هزار دنبال‌کننده را با سبک زندگی خود همراه می‌کند. همکاری با او می‌تواند برای تبلیغ برندهای مربوط به لوازم و وسایل خانه بسیار موثر باشد.

بلاگری در اینستاگرام عمر زیادی ندارد ولی به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد در دنیا شناخته شده است. در حال حاضر بلاگرهای زیادی در اینستاگرام در زمینه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند و خیلی خوب توانسته‌اند به درآمد بالایی برسند. به منظور آشنایی با انواع بلاگر در اینستاگرام و تعریف دقیق آن‌ها همراه ما باشید. بلاگری تنها تولید محتوا نیست؛ بلکه تعامل با مخاطبان و ایجاد ارتباطات مداوم نیز بسیار مهم است. پاسخ به نظرات، برگزاری نظرسنجی، پاسخ دادن به کامنت ها حتی اگر یک لایک ساده باشد و ارتباط مستقیم با مخاطبان، به شما کمک میکند مخاطبینی وفادار ایجاد کنید. در این مقاله به بررسی کامل مفهوم «بلاگر»، انواع بلاگرها، راه ها و ابزارهای لازم برای تبدیل شدن به یک بلاگر موفق، مزایا و معایب این حرفه و همچنین راه های کسب درآمد از طریق بلاگری میپردازیم.

لطفا شما هم نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید و بنویسید که چه موضوعات دیگری نیز برای شما جالب و جذاب است تا در گزارش‌ها و مطالب بعدی بلاگ به آنها بپردازیم. همچنین اگر سوالی دارید می‌توانید فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. بلاگرها از ابزارهایی مانند WordPress، Google Analytics و ابزارهای SEO برای مدیریت محتوا استفاده میکنند. یکی از رایج ترین روش ها، تبلیغ محصولات و خدمات برندها در پست ها و استوری هاست.

با ارائه محتوای متنوع در حوزه خانه‌داری، سبک زندگی و دکوراسیون، فضایی الهام‌بخش برای خانواده‌ها ایجاد کرده و حدود ۵۹۵ هزار دنبال‌کنندگان دارد. مراکز آموزشی، مانند کلاس‌های زبان، کنکور یا حتی آموزشگاه‌های هنری، می‌توانند از تبلیغات بلاگرهایی بهره‌مند شوند که در زمینه آموزش یا سبک زندگی فعالیت دارند. اگر فروشگاه اینترنتی شما در تبریز یا اطراف آن فعال است، همکاری با بلاگرهای بومی می‌تواند باعث آگاهی بیشتر از برند شما و افزایش فروش شود. بلاگرهای تبریز به‌خوبی نیازهای مخاطبان بومی را درک می‌کنند و تبلیغات آن‌ها تاثیر بیشتری خواهد داشت.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

در فضای رقابتی بلاگری در ایران، یادگیری مداوم و دانش به روز میتواند برگ برنده شما در برابر سایر بلاگرها و عنصر هویت ساز شما باشد که موجب افزایش محبوبیت و دنبال کننده هایتان خواهد بود. فمینیست‌‌‌ها، فعالان حوزه‌‌‌های مختلف مثل محیط‌زیست، سلبریتی‌‌‌های پرحاشیه، هنرمندانی که آثار مدرن و ساختارشکنی تولید می‌کنند و فعالان اجتماعی در این گروه قرار می‌گیرند. این روزها با پیشرفت دنیای تکنولوژی، ارتباطات روش های جدید و نوینی پیدا کرده است.

حتما اسم بعضی از این خانم ها به گوش شما هم خورده است یا حتی با پیج آنها در شبکه های اجتماعی برخورد کرده اید. کسانی مثل الناز گلرخ، لیلی قالیچی، ملینا تاج و صدف بیوتی از اشخاص معروف و پر طرفدار در این حوزه هستند. همان گونه که اشاره کردیم در گذشته بلاگرها در حوزه های گوناگونی وبلاگ و یا وب سایت خودشان را داشتند و در آن زمینه به خصوص تولید محتوا میکردند. بلاگرهای امروزی هم با پیشرفت تکنولوژی این مسیر را ادامه داده و در زمینه های مختلفی مشغول به کار هستند. بعضی از آنها در زمینه موسیقی، برخی سینما و تلویزیون و … را به عنوان حوزه تخصصی کار خود انتخاب کرده اند. دیگر بلاگرهایی هستند که به بیوتی و میکاپ آرتیستی علاقه داشته یا در زمینه مد و فشن به صورت تخصصی کار میکنند.

{
  • از انواع بلاگرهای لایف استایل می توان به شبنم شاهرخی، سها رشیدی و آیروس ملودی اشاره کرد.
  • {
  • از افرادی که محتواهای فنی و علمی ارائه می‌دهند، گرفته تا هنرمندان، ورزشکاران، و حتی افرادی که زندگی روزمره خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.
  • |}
  • این مقاله به معرفی بلاگرهای معروف ایرانی که در اینستاگرام فعالیت دارند می‌پردازد و بررسی می‌کند که چگونه این افراد می‌توانند در تبلیغات و معرفی محصولات به کسب‌وکارها کمک کنند.
  • کسانی که با نظر آنها موافق بودند و به نحوی طرفدارشان محسوب میشدند باید برای دستیابی به نظریات بلاگرها به وب سایت یا وبلاگ آنها میرفتند و با آنها در ارتباط قرار میگرفتند.
  • {
  • تبلیغ با بلاگرهای معروف رشت و گیلان مانند این بلاگر برای تبلیغ رستوران‌ها، کافه‌ها و محصولات غذایی بسیار موثر است.
  • |}{
  • فرهاد پز و امیر جابری با دو میلیون فالوور و میلاد کلانتری یا 1.6 میلیون فالوور جزو فودبلاگرهای مطرح در ایران هستند.
  • |}
|}

به همین سبب این خانواده از خاص‌ترین بلاگرهای لایف‌استایل به شمار می‌روند. یکی از بهترین و پرطرف‌دارترین لایف‌استایل بلاگرهای ایرانی سپیده بزمی‌پور همسر شاهرخ استخری (بازیگر) است. او به‌واسطه شهرت همسرش، به‌سرعت در فضای مجازی سروصدا کرد و در مدت کوتاهی، تعداد طرف‌دارانش به شکل چشمگیری افزایش یافت. سپیده متولد دی‌ماه ۱۳۶۷ در تهران است و پدر او امیر بزمی‌پور؛ یکی از بزرگ‌ترین نقاشان رنگ روغن در ایران محسوب می‌شود. او در ۱۴ سالگی به همراه خانواده‌اش به بلژیک مهاجرت کرد و دوران متوسطه تحصیلی‌اش را در شهر بروکسل ادامه داد.

بلاگرها و اینفلوئنسرهای بسیاری با پلتفرم تبلیغات جریان همکاری دارند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. ثبت‌نام در پنل جریان رایگان است و در پنل خودتان می‌توانید لیست بلاگرهای تبریزی و سایر شهرها را به همراه تعرفه و اطلاعات آن‌ها مشاهده و انواع کمپین‌های تبلیغاتی را با کمک آن‌ها اجرا کنید. برای رسیدن به موفقیت باید به طور مستمر محتوا تولید کنید و با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

تکنولوژی بلاگر چه کارهایی می‌کند؟

تعرفه هر بلاگر در پنل لیست شده و با کمک ابزارهای تحلیلی که در اختیار شماست، می‌توانید  بازدهی کمپین‌ها را به‌صورت دقیق ارزیابی کنید. شمال کشور با موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فرد، طبیعت بکر و محبوبیت بالا به‌عنوان مقصد گردشگری، بستری ایده‌آل برای تبلیغات هدفمند برخی از صنایع و کسب‌وکارها است. در ادامه، انواع کسب‌وکارهایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانند از ظرفیت تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی بیشتر استفاده کنند. این بلاگر موفق تنها به کسب درآمد از یک منبع اکتفا نکرده و از طریق فعالیت‌های مختلفی که انجام می‌دهد، توانسته به یکی از پردرآمدترین بانوان بلاگر ایرانی تبدیل شود. پس از بازگشت به ایران؛ درحالی‌که تنها ۲۳ سال داشت، در یک انتشارات به‌عنوان مترجم زبان فرانسه مشغول به کار شد.

  • کمپین «من آمستردام هستم» به نمادی از شهر تبدیل شده است و حروف بزرگ آن در سراسر شهر فرصت‌های عکاسی جذابی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.
  • به‌طوری‌که در کمتر از یک هفته نزدیک به ۸ میلیون ویو برای این ویدئو ثبت شد و بیش از ۴۰ هزار کامنت (نظر) دریافت کرد.
  • {
  • با تأکید بر آرامش و شادی خانوادگی، لحظات زندگی روزمره خود را به نمایش می‌گذارد.
  • |}{
  • شخص بلاگر در هر سطحی که زندگی می‌کند آن را برای عموم افراد در اینستاگرام به اشتراک می گذارد و از این طریق می توانند بازدیدکننده‌های زیادی را به خود جذب کنند.
  • |}{
  • اگر فروشگاه اینترنتی شما در تبریز یا اطراف آن فعال است، همکاری با بلاگرهای بومی می‌تواند باعث آگاهی بیشتر از برند شما و افزایش فروش شود.
  • |}
  • در این وبسایت، شما کاربردی‌ترین آموزش‌ها را در حوزه کسب و کار، بازاریابی و فروش، مهارت‌های مدیریتی، توسعه فردی و … دریافت خواهید کرد.

بلاگری که در حوزه مشابه کسب‌وکار شما فعالیت می‌کند، می‌تواند تبلیغ شما را بهتر به مخاطبان هدف برساند. برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت می‌کنند. بلاگری، یک پدیده جذاب و پر از امکانات در دنیای امروزه است که به سرعت در ایران جا افتاده و افراد زیادی به آن روی آورده‌اند. از تخصص‌های علمی و فنی تا موضوعات هنری، ورزشی یا حتی زندگی روزمره، بلاگران به صورت فعال در حوضه‌های گوناگون محتوا ایجاد می‌کنند و جمعیت زیادی از مخاطبان خود را جذب می‌کنند. به‌طوری‌که تکنولوژی بلاگرها وارد فضای تازه‌ای از فعالیت‌های بلاگری شدند و توانستند در شبکه‌های اجتماعی گوناگون؛ اطلاعات خود را در زمینه تکنولوژی و محصولات دیجیتال به مردم ارائه کنند. برندسازی شهری از طریق رسانه به‌ویژه پلتفرم‌های اجتماعی، می‌تواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی شهرها ایفا کند.

اصفهان، با تاریخ و فرهنگ غنی خود، زادگاه بسیاری از بلاگرهای خلاق و حرفه‌ای است که در زمینه‌های مختلف از جمله مد، غذا، گردشگری و هنر فعالیت دارند. شناخت بهترین بلاگرهای اصفهانی می‌تواند شما را در پیدا کردن منابع الهام‌بخش و مفید یاری کند. نهال که از نوجوانی وارد حرفه مدلینگ شده است، مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه هنر تهران دارد.

بلاگرهای اصفهانی با استفاده از خلاقیت و توانایی‌های منحصر به فرد خود، محتوایی جذاب و کاربردی تولید می‌کنند که مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کند. از تجربیات غذاخوری در بهترین رستوران‌های اصفهان گرفته تا معرفی صنایع دستی و مکان‌های گردشگری شهر، این بلاگرها به عنوان سفیران فرهنگ و هنر اصفهان شناخته می‌شوند. بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام با ارائه محتوای متنوع و خلاقانه، به یکی از ارکان مهم تبلیغات در دنیای دیجیتال تبدیل شده‌اند.

آنها اخبار و تحلیل هایی از دنیای فناوری، بررسی محصولات جدید، و راهنمایی هایی برای استفاده از ابزارهای دیجیتال ارائه میدهند. شبنم تا کنون با انتشار حدود ۲۵۰۶ پست نزدیک به نهصد و نود و چهارهزار نفر دنبال‌کننده دارد. البته جالب است بدانید که علاوه بر اینستاگرام؛ سینا عزتی در تلگرام یک چنل برای تسهیل در استفاده محتواها نیز تأسیس کرده، که تعداد ممبرهای آن بسیار زیاد است. از انواع بلاگر سلامت می‌توان به هادی چوپان، هدی جراح و لیلا رجبی اشاره کرد. به عنوان مثال می توان به پیج اینستاگرام مینا خلیلی‌فر، ثریا علوی و روانشناسان کودک اشاره کرد.

میزان درآمد بستگی به تعداد دنبال‌کنندگان، تعهد به ایجاد محتوای مرتب و متمایز، تخصص در حوزه‌ی انتخابی، و همچنین همکاری‌های تجاری دارد. او در ابتدا سردبیر نشریات بود اما در زمینه گرافیک و تولید محتوا تخصص داشت. او در یکی از های‌لایت‌های پیج اینستاگرام خود مدعی شده که برای شروع کارش تنها یک لپ‌تاپ و گوشی سامسونگ S5 در اختیار داشته است.

فاطمه تیموری که در اینستاگرام با نام کاربری خودفاطی فعالیت می‌کند، یکی از بهترین بلاگرهای اصفهانی است که محتوای خلاقانه و جذاب در حوزه‌های زندگی روزمره و طنز اجتماعی ارائه می‌دهد. او با بیش از۳.۴ میلیون فالوور، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان اصفهانی و سراسر ایران پیدا کند. پیج خودفاطی به دلیل ارتباط مستقیم و صمیمانه با مخاطبانش و تولید محتوای کاربردی، موفق به جذب تعاملات بالا مانند لایک‌های فراوان و کامنت‌های مثبت شده است. فاطمه تیموری در میان اینفلوئنسرهای اصفهانی به‌عنوان یک چهره محبوب و پرطرفدار شناخته می‌شود که رضایت بالای کاربرانش، موجب گسترش روزافزون محبوبیت او در شبکه‌های اجتماعی شده است. یکی از واینرها و بلاگر های پسر ایرانی که توانسته با تولید محتوای ویدئویی طنز در شبکه‌های اجتماعی مخاطبان بسیاری پیدا کند، محسن ایزی است. او علاوه‌بر فعالیت در فضای مجازی، نمایشنامه‌خوانی و بازی در تئاتر را هم تجربه کرده است.

    {
  • نوشته‌های او درباره سینما و تلویزیون، معرفی کتاب، پزشکی و عکاسی هم خواندنی هستند.
  • |}{
  • امروزه بلاگری به یک شغل و فرصت درآمدزایی تبدیل شده است که در ایران نیز تعداد زیادی از افراد به آن روی آورده‌اند.
  • |}
  • اهورا تاکنون با انتشار تقریباً ۱۱۳۰ ویدئو، نگاه نزدیک به ۵۶۳ هزار نفر دنبال‌کننده را به صفحه مجازی‌اش خیره کرده است.
  • حتما اسم بعضی از این خانم ها به گوش شما هم خورده است یا حتی با پیج آنها در شبکه های اجتماعی برخورد کرده اید.
  • {
  • او فعالیتش را از ماه رمضان سال ۱۳۹۳ با تأسیس پیج موبونیوز آغاز کرد؛ اما در تابستان سال ۹۷ بود که مهدی شجاری به طور رسمی و کاملاً جدی تبدیل به یک تکنولوژی بلاگر شد.
  • |}
  • پس اگر کنجکاو هستید که چطور میتوانید به دنیای بلاگری وارد شوید و موفقیت کسب کنید، با ما همراه باشید.

تشویق ساکنان به اشتراک‌گذاری تجربیات خود در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند جذابیت یک شهر را افزایش دهد. کمپین‌هایی که از ساکنان محلی دعوت می‌کنند تا مکان‌ها یا رویدادهای مورد علاقه خود را نمایش دهند، می‌توانند شور و شوق طبیعی بیشتری برای بازدید از شهر ایجاد کنند. ابتکاراتی همچون برگزاری مسابقات برای تولید محتوای بصری مرتبط با سایت‌های میراث محلی به جذابیت جامعه کمک و گردشگری را ترویج می‌کند.

ویلاها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، هتل‌ها و مراکز اقامتی می‌توانند با تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی، مسافران بیشتری را جذب کنند. طبیعت‌گردی و جاذبه‌های توریستی این منطقه، باعث می‌شود تبلیغ اقامتگاه‌های محلی برای مخاطبان، به‌ویژه در تعطیلات بسیار جذاب باشد. یکی از معروف‌ترین تیزرهای تبلیغاتی بیسکویت مادر از محصولات شرکت ویتانا؛ با بازی سام و سامیار در سال ۹۶ ضبط گردید و این اتفاق موجب محبوبیت بیشتر آن‌ها شد.

این گونه بلاگران معمولاً جزء جامعه‌ای پرانرژی از علاقه‌مندان به ورزش هستند. که تلاش می‌کنند اطلاعات و تجربیات خود را به بهترین شکل ممکن به دیگران منتقل کنند. این تنوع انگیزه‌های متفاوتی را برای ورود به دنیای بلاگری ایجاد می‌کند و به جامعه مجازی ایران غنای فرهنگی و اطلاعاتی می‌آورد. در این مقاله، می‌خواهیم به نگاهی گسترده به انواع بلاگران در ایران بپردازیم و نقش‌های گوناگون آن‌ها در ارتقاء محتوای فارسی در فضای مجازی را مورد بررسی قرار دهیم. این افراد معمولاً موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهند و توانایی ایجاد ارتباط با مخاطبان خود را دارند.

  • مخاطبان این پیج به نقدها و معرفی‌های خلاقانه او اعتماد دارند، بنابراین برای تبلیغ رستوران‌ها و خوراکی‌های خاص انتخابی عالی محسوب می‌شود.
  • {
  • بلاگرهای اصفهانی با استفاده از خلاقیت و توانایی‌های منحصر به فرد خود، محتوایی جذاب و کاربردی تولید می‌کنند که مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کند.
  • |}{
  • او در زمینه غذا و آشپزی فعالیت می‌کند و رستوران‌ها با معرفی غذاها توسط او بیشتر دیده می‌شوند.
  • |}
  • درآمد بلاگر های ایرانی نیز از جمله موضوعاتی است که اغلب ذهن مخاطبان این افراد را به خود مشغول می‌کند.
  • {
  • تبلیغات اینفلوئنسری از طریق جریان باعث افزایش آگاهی از برند، جلب‌اعتماد مخاطبان و بهبود نرخ تبدیل می‌شود، چراکه پیام شما را به دست افراد واقعی و علاقه‌مند می‌رساند.
  • |}
  • شاید به این دلیل که فضای مجازی برای این افراد درآمد نسبتاً زیادی به ارمغان می‌آورد.

بلاگری این امکان را به افراد می‌دهد تا دیدگاه‌ها، اطلاعات، و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. این افراد می‌توانند از این فرصت بهره‌برداری کنند تا تأثیرگذاری خود را افزایش دهند و با ارتقاء محتوا و ارتقاء تعامل با مخاطبان، به جامعه مجازی واقعی‌تری بسازند. یکی از بهترین و تخصصی‌ترین پیج‌های حوزه تکنولوژی در اینستاگرام؛ متعلق به مهدی شجاری با نام تجاری موبونیوز است.

بلاگرهای آموزشی در مقابل بلاگرهای سرگرمی

«مهدی داب» با بیش از ۴.۵ میلیون فالوور، کمدینی خلاق است که محتوای طنز و جذاب تولید می‌کند. او با استفاده از موضوعات روز و ارائه محتواهای خنده‌دار، دنبال‌کنندگان زیادی دارد. محتوای طنز این صفحه نرخ تعامل زیادی دارد و برای تبلیغ کسب‌وکارهای مربوط به سرگرمی بسیار جذاب است. اگر می‌خواهید برند خودتان را به بهترین شکل در فضای آنلاین معرفی کنید، هیچ‌چیز موثرتر از همکاری با بلاگرها و صفحات پرطرفدار نیست. این بلاگرها نه‌تنها در برقراری ارتباط با مخاطبان خود خبره‌اند، بلکه می‌توانند به شما کمک کنند تا پیام برندتان را به شکلی موثر و هدفمند به دست علاقه‌مندان خدمات و محصولاتتان برسانید. بلاگران مسافرت و گردشگری به تجربیات سفرهای خود در داخل و خارج از کشور می پردازند.

اما به‌طورکلی این افراد باید هنر عکاسی، ادیت و گویندگی را دارا باشند. علاوه بر این موارد خلاقیت در ایجاد محتوای جذاب و گیرا یکی از اصلی‌ترین علل دیده‌شدن هنر لایف‌استایل بلاگرها است. مائده هستم، دانشجوی رشته کارشناسی و تجربه های متنوع در زمینه سئو و تولید محتوا. من با تکیه بر دانش و تجربیاتم در زمینه SEO و تولید محتوای بهینه‌شده، به کسب‌وکارها کمک می‌کنم تا در فضای دیجیتال رقابتی به رشد و موفقیت دست پیدا کنند. همچنین نویسنده مقالات تخصصی در حوزه‌های مختلف هستم و همواره در تلاش برای به‌روز نگه‌داشتن خود با آخرین روندها و تغییرات دیجیتال هستم. در دنیای دیجیتال امروز، بلاگرها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی، تبلیغات و معرفی خدمات ایفا می‌کنند.

یکی از مزیت های جالب بلاگری غذا عدم پرداخت پولی برای تست غذای رستوران های مختلف است. چون این کار برای رستوران به نوعی تبلیغ تبدیل میشود و برای هر دو طرف به اندازه کافی سود دارد. در یک معرفی مختصر و ساده به کسانی بیوتی بلاگر میگویند که در حوزه آرایشی و بهداشتی فعالیت میکنند. بیوتی بلاگرها به تبلیغ محصولات شرکت های مختلف میپردازند تا به این صورت باعث تحریک افراد برای خرید و استفاده از محصولات آن شرکت بشوند. اما پس از گذشت سال‌ها، حالا مادر سام و سامیار جزو موفق‌ترین بلاگرهای ایرانی به شمار می‌رود.

بلاگرها از طریق ارتباط مستقیم با مخاطبانشان در فضای آنلاین، جامعه ای از دنبال کنندگان وفادار ایجاد میکنند که به مرور زمان میتواند به منبعی برای کسب درآمد و شهرت تبدیل شود. مهیا رحیمی«مهیا رحیمی»، بلاگر طبیعت‌گردی و سبک زندگی، زندگی ساده و طبیعی خود را با بیش از ۱ میلیون فالوور به اشتراک می‌گذارد. او با محتوای خاص و الهام‌بخش خود، مخاطبان زیادی را به تجربه زندگی نزدیک به طبیعت ترغیب می‌کند. این پیج برای تبلیغات برندهای ارگانیک، تجهیزات کمپینگ و اقامتگاه‌های بوم‌گردی بسیار مناسب عمل می‌کند. همکاری با بلاگرهای بومی و پیج‌های تاثیرگذار این منطقه، فرصتی عالی برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا محصولات یا خدمات خود را به طیف گسترده‌ای از مخاطبان بومی و گردشگران معرفی کنند.

تبلیغات خدمات آرایشی و زیبایی با همکاری بلاگرهای فعال در این حوزه، تاثیر بسیاری در جلب‌اعتماد مخاطبان دارد. این بلاگرها با ارائه نظرات صادقانه و معرفی خدمات، می‌توانند مشتریان بیشتری برای آرایشگاه‌ها و کلینیک‌های زیبایی جذب کنند. همکاری با برندها برای تولید محتوای اسپانسری یکی از روش های محبوب و پرتکرار کسب درآمد است. این رشته جنسیت و سن نمیشناسد و تمام افراد، زن و مرد با هر سن سالی ممکن است به این رشته علاقه داشته باشند.

{

بلاگری کتاب برای دوست داران کتاب

|} {
  • اگر می‌خواهید تبلیغاتی با اثرگذاری بالا داشته باشید، رعایت این نکات می‌تواند مسیر موفقیت شما را هموار کند.
  • {
  • بلاگر دکوراسیون با شناخت رنگ‌ها، نحوه چیدمان منزل، چگونگی قرار گرفتن اسباب و اثاثیه، افراد را در اینستاگرام به سمت پیج خود جذب می‌کنند.
  • |}{
  • این افراد با ارائه محتوای تصویری جذاب از محصولات فروشگاه شما، مخاطبان را به خرید تشویق می‌کنند.
  • |}
  • شبنم در سال ۱۴۰۱، با دعوت طرف‌دارانش به کارهای خیر؛ توانست بسیاری از مشکلات افراد نیازمند را حل کند.
  • {
  • سحر طاهری«سحر طاهری»، با بیش از ۴۴۰ هزار فالوور، سبک زندگی خاص خود را که ترکیبی از مد محلی و مدرن است، به نمایش می‌گذارد.
  • |}
  • این زوج توانستند در مدت‌زمان کمی، شعب متعددی را در شهرهای مختلف ایران افتتاح کنند.
|}

بااین‌حال، انتخاب بلاگر مناسب برای تبلیغات، نیاز به دقت زیادی دارد، چون افراد معروفی که مخاطبانشان با نیازهای برند شما هم‌خوانی ندارند، تاثیرگذاری کمتری خواهند داشت. در این مطلب به بررسی ملاک‌های کلیدی برای انتخاب بلاگرها، نوع کسب‌وکارهایی که تبلیغات با بلاگرهای تبریز برایشان مفید است و معرفی لیست بلاگرهای تبریزی می‌پردازیم. اگر به‌دنبال ارتقای برند خود از طریق تبلیغات هوشمندانه هستید، این مقاله را از دست ندهید. محمد جنتی از مطرح ترین و بهترین بلاگرهای اصفهانی است که با تولید کلیپ‌های طنز و محتوای سرگرم‌کننده، به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های فضای مجازی تبدیل شده است. او با استفاده از لهجه اصفهانی و پرداختن به موضوعات روزمره، ویدیوهایی خنده‌دار و جذاب تولید می‌کند که باعث شده تا بیش از ۱.۱ میلیون فالوور جذب پیج او شوند. محتوای طنز محمد جنتی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و رضایت بالایی از سوی دنبال‌کنندگان او گزارش شده است.

این افراد سعی می‌کنند تا اطلاعات خود را با افراد در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. برخی از بلاگرهای اقتصادی با برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص آموزش بورس و غیره به فعالیت می‌پردازند و از این طریق درآمدزایی می‌کنند. بلاگرها با توجه به نوع محتوا و تعداد فالوئرهایی که دارند تقسیم بندی ‌می‌شوند.

فرهاد پز و امیر جابری با دو میلیون فالوور و میلاد کلانتری یا 1.6 میلیون فالوور جزو فودبلاگرهای مطرح در ایران هستند. از انواع بلاگرهای لایف استایل می توان به شبنم شاهرخی، سها رشیدی و آیروس ملودی اشاره کرد. این افراد به اشتراک گذاری تجربیات خود از سفر به نقاط مختلف جهان میپردازند و معمولاً به دنبال الهام بخشی به دیگران برای کشف جهان اند.

{
    {
  • آرین با معرفی کنسول‌های بازی مختلف و گیم‌هایی که تازه به بازار آمدند، مخاطبین جوانان و نوجوانان را نیز سرگرم می‌کند.
  • |}{
  • این رویکردها نه‌تنها برندسازی شهری را تقویت می‌کند بلکه موجب رشد اقتصادی پایدار نیز شده‌اند.
  • |}
  • این نوع از بلاگرها مرتب در حال خنداندن افراد هستند و به تحلیل موضوعی می پردازند و کارشان قرار دادن مطالبی است که باعث شوخی و طنز پردازی هر چه بیشتر در جهت شاد کردن روحیه مخاطبین شود.
  • طبیعت سرسبز شمال، پیام برندهایی با محوریت سلامت و آرامش را به‌خوبی تقویت می‌کند.
  • صنایع‌دستی محلی، مانند سفال، گلیم و خوراکی‌های خاص شمالی (مثل برنج، زیتون و کلوچه)، از جذابیت بالایی برخوردارند.
  • {
  • این نوع بلاگرها دستورالعمل های آشپزی و تجربیات خود از تهیه غذاهای مختلف را به اشتراک میگذارند و اغلب با برندهای غذایی همکاری میکنند.
  • |}
|}

رسانه‌های اجتماعی داده‌های ارزشمندی فراهم می‌آورند که برنامه‌ریزان شهری می‌توانند از آنها برای بهبود خدمات شهری و زیرساخت‌ها استفاده کنند. خب حالا که با مزایای استفاده از تبلیغات اینفلوئنسری آشنا شدید بهتر است نگاهی به لیست بلاگرهای تبریزی داشته باشیم. از نمونه‌های بیوتی بلاگرها می‌توان به صدف بیوتی و الناز گلرخ اشاره کرد. از بلاگرهای موفق در حوزه تکنولوژی می‌توان به مهدی شجاری، محسن حبیبی راد و پیمان حسینی اشاره کرد. داشتن حضور فعال در پلتفرم های مختلف مانند اینستاگرام، توییتر یا یوتیوب، به جذب و افزایش دنبال کنندگان کمک میکند. چنانچه بتوانید به صورت همزمان در چند پلتفرم فعال باشید، مطمئناً مخاطبان بیشتری جذب خواهید کرد.

با بررسی بلاگران مشابه در حوزه‌ی شما می‌توانید از تجربیات آن‌ها استفاده کنید و بهترین روش‌ها را در نظر بگیرید. از نظر او تعداد مخاطبان در اینستاگرام چندین برابر یوتیوب است؛ اما برای موفق شدن در یوتیوب باید تلاش مداوم و ممارست داشت تا به نتیجه مطلوب رسید. حتی جنس مخاطبان در یوتیوب و اینستاگرام نیز تفاوت دارد؛ مخاطبین اینستاگرام معمولاً کم حوصله تر و عام‌تر از افرادی هستند که در یوتیوب حضور دارند. یعنی درصورتی‌که تایم ویدئوهای شما بالای ۱۰ دقیقه باشد، برای یک کاربر اینستاگرامی پست شما یک محتوای حوصله سر بر لقب خواهد گرفت. در تیرماه امسال بود که مهدی شجاری با انتشار یک ویدئوی جنجالی با عنوان “مرگ خاموش اینترنت در ایران“ همه نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد.

ایجاد محتواهایی که در یک حوزه خاص منحصر به فرد و با ارزش برای مخاطبان باشند، می‌تواند شما را از دیگران متمایز کند. سپهر زمانی تاکنون با شرکت‌ها و کمپانی‌های متعددی همکاری داشته؛ که از این لحاظ موفق‌ترین تکنولوژی بلاگرها به شمار می‌رود. پس از گذشت زمان کوتاهی سینا عزتی با یک تیم مجرب شروع به کار کرد و توانست با برنامه‌هایی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و پریمیر آشنا شود. او اعتقاد دارد زبان کسب‌وکارهای اینترنتی در واقع همان محتوایی است که تولید می‌کنند؛ بنابراین برای بالارفتن کیفیت یک محتوا یا باید یک ادیتور استخدام کرد و یا اینکه در سایت فریلنسری پروژه قرار داد. او در زمینه نوشتن سناریوها و اجرای آنها، مهارت فوق‌العاده خاصی دارد؛ به شکلی که می‌تواند مخاطب را پای ویدئوهایش میخکوب کند.

برندهای سبک زندگی ساده می‌توانند با او ارتباط خوبی برقرار و محصولات خودشان را به‌خوبی تبلیغ کنند. فود بلاگرها افرادی هستند که به عنوان تستر غذا در اینستاگرام و شبکه های مجازی مشغول به فعالیت هستند. این افراد در شبکه های اجتماعی گزارش ها و پست هایی را در زمینه معرفی رستوران‌ها در شهرها و کشورهای مختلف، نحوه تهیه غذاها و دسرهای متنوع و … منتشر می‌کنند. اگر به غذاهای شهرها و کشورهای مختلف علاقه‌مند هستید به طور حتم می‌توانید در این مسیر موفق باشید. بلاگرهای لایف استایل در بین سایر بلاگرها از شهرت خوبی برخوردار هستند.

او این کار را برای ادای احترام به استعداد شگفت‌انگیز مادرش در آشپزی انجام می‌دهد. اکثر رسانه‌های فعال در زمینه تکنولوژی و دیجیتال؛ اعتقاد دارند این جایگاه (پرطرف‌دارترین پیج تکنولوژی) ماحصل تلاش بی‌وقفه مهدی شجاری در طول این سال هاست. از بلاگرهای اقتصادی می‌توان به اکو احسان، رمزعلی، محمد هلاکوئی و امیر حسین نام آور اشاره کرد. از افراد معروف و شناخته شده در این حوزه می‌توان به architecturefactor، مجله designboom  و غیره اشاره کرد.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
این سایت