👒 مد و پوشاک

پیراهن های زیبا و انواع کلاه ها از اقلام مرسوم در زمینه پوشاک بود و بیشتر مورد استفاده قرار گرفت . اگر پیراهن شما ساده است، یک گردنبند طلایی می تواند شما را از یک خانمی ساده به یک بانوی خوش استایل تبدیل کند. علاوه بر این، هیچ چیز بیشتر از جینی که شل و وارفته به نظر برسد استایل شما را خراب نمیکند. دانستن نکات بیشتر مد و فشن به شما کمک میکند که یک استایل متفاوت و حرفهای داشته باشید و درست مانند استایلیستهای معروف لباس بپوشید. در سال­های اخیر علاوه بر نرم ­افزارهای CAD که کار طراحی جواهرات را آسان ­تر ساخته ­اند، پرینت 3 بعدی همگام با این نوع طراحی­های شخصی سازی شده، امکان تولید محصول را، بدون ایراد و بی­نیاز از قالب­ هایی که شاید فقط یک بار مصرف شوند، فراهم کرده­اند. چرا که با آغاز اپیدمی کرونا در اوایل سال میلادی جاری در جهان و تعطیلی بسیاری از شرکتها، کارخانجات، مراکز خرید و فروشگاهها شاهد رکود کم سابقه و شاید بیسابقهای در بازارهای جهانی بودهاند.

در پایان این جلسه نیز ابراهیم درستی نماینده وزارت صمت در اصناف با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید در مرداد ماه گفت: دولت سیزدهم باید به این نکته توجه داشته باشد که فعالان صنعت پوشاک کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا در شرایط سختی به سر می برند. این برند اکنون حدود ۲۰۰۰ نمایندگی در ۲۰ کشور جهان دارد. این شرکت به غیر از زارا، برندهایی هم چون پال اند بیر، ماسیما دوتی و برشکا را در زیر مجموعه هلدینگ خود دارد. مجید احمدی خوشبخت مدیر عامل برند «ماخ» با تاکید بر اهمیت شناخت پدیده متاورس گفت: طبعاً هر پدیده یا تکنولوژی جدید موجی را با خود بهمراه میآورد ازجمله ایجاد کمپانیهای جدید وحذف کسب و کارهایی که نمیتوانند با موج جدید همراه شوند.

درآمد این ابر برند اسپانیایی در سال های اخیر، به حدود 30 میلیارد دلار رسیده است.این رقم برای شرکتی که درحوزهی فست فشن فعالیت میکند نشان دهندهی آن است که سایر کمپانیها و هلدینگهای فعال در عرصهی مد و لباس از فست فشن تا لاکچری چه نقشی را در این چرخهی مالی ایفا میکنند. برند مشهور ” ری بن” یکی از زیرمجموعههای این برند است. صنعت مد و پوشاک در جهان یکی از بی نظیرترین صنایع بشمارمی آید وهمواره عموم مردم، فارق از هرقوم و ملیتی را به سمت خود جذب کرده است. به دنبال علاقه به این صنعت و هم مسیر شدن با دنیا، قشر عظیمی از مردم این موضوع را به گونه ای حیاتی قلمداد کردند که رعایت آن را لازمه زندگی خود دانسته اند و برخی حتی از مرزها فراتر رفته اند و به گونه ای به جنون در این عرصه رسیدند که هرگونه تخلف از آن را گناهی نا بخشودنی دانسته و خود را لایق مجازاتی بزرگ می دانند …

در دهه ۱۹۷۰ سلیقههای شخصی به یکی از ارکان مهم دنیای مد و فشن بدل شد و باعث همهگیر شدن استفاده از لباسهای راحت و سلیقهای شد. اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ صنعت مد بسیار گسترده شد و صنعتی شدن زندگی تأثیر زیادی در این گستردگی داشت. نکتهی دیگری که میتوان از بعد صنعتی و جغرافیایی مد و لباس در نظر داشت، این است که بزرگترین کمپانیهای فعال در صنعت و تجارت مد، اروپایی وآمریکایی هستند اما چند کشور بزرگ آسیایی گوی سبقت را درعرصهی تولید و صادرات پوشاک ربوده اند. اما فارق از این علاقه های جنون آمیز، خالی از لطف نیست که به دنیای پر از رنگ و زیبایی مد و پوشاک سفر کنیم تا برگ زیبایی از هنر و ذوق طراحان را لمس کنیم و به جذابیت های آن پی ببریم .