پلنگی طرح مورد علاقهی شما نیست؟

طرحهای جدید لباس قبل از اینکه راه خود را به جهان باز کنند، ابتدا در پاریس متولد میشدند. در طول چند دههی گذشته، تصاویر مد با تکنولوژی جدید آمیخته شدند و ثابت کردند که از نظر سیاسی و زیبایی شناسی تحریک کنندهاند، از نظر اقتصادی کاربردی هستند و از لحاظ ایدئولوژیک قدرتمندند. یک استایل راحت میخواهید که در طول روز دست و پا گیر نباشد؟ قواعدی که در طول تاریخ مد و پوشاک جمعآوری شده است به شما کمک میکند که راحتتر لباس انتخاب کنید و بهترین استایل را داشته باشید. در عکاسی مد تاکنون ، تفسیر عکاسانه به صورت جدی و پایدار وجود نداشته و دریافتهایی که از اهداف و تاریخ عکاسی مد بدست آمده هنوز در مطالعات فرهنگی جایگاهی پیدا نکرده است. چه شما مالک یک بوتیک در دنیای واقعی بوده و قصد داشته باشید تا آن را در دنیای آنلاین معرفی کنید، و چه بخواهید فقط وارد دنیای مد شوید، در هر صورت قادر خواهید بود تا درآمدی قابل توجه و مازاد کسب کنید.

در این دنیا هزاران ترند مد وجود داشته اند که هر چند ناپدید شده اند؛ اما تاثیر به سزایی در استایل شخصی بسیاری از افراد گذاشته اند. یکی از چیزهایی که بسیاری از برندهای تجارت الکترونیک فراموش می کنند، دلایلی است که خریداران را به سمت خرید آنلاین و فشردن دکمه «خرید» سوق می دهند. امسال یکی از ترند ها در زمینه دکوراسیون دیوار ها، استفاده از تابلو های زنده رنگارنگ و متفاوت است که از گیاهان زنده تشکیل شده اند. همچنین پیشنهاد می کنیم از مقاله کیفیت کفش های ساخت ایران نیر دیدن کنید. اگر بخواهیم این تغییر رویکرد در بحث بازاریابی پوشاک ورزشی را پیگیری کنیم باید به سال ۲۰۱۱ برگردیم که در آن سال باشگاه “پاریس سن-ژرمن” توسط یک بنیاد اقتصادی قطری خریداری شد. این اتفاقات یک امر واضح را به دنبال داشت و آن هم بازاریابی در سطح خاورمیانه بود که از طریق تبدیل کردن تیم “پاریس سن ژرمن” Paris Saint-Germain به یک برند جهانی دنبال میشد.

اما اگر لباسی به شما میآید، با آن واقعا احساس راحتی میکنید یا اندام شما را زیباتر نشان میدهد، همان مدل را باز هم بخرید. در رویکردی که مینارد پیشنهاد می کند، بهتر است عکاسی مد و پیوندهای مربوط به آن به شکلی در نظر گرفته نشود که در آن عکاس به عنوان یک نویسنده شناخته شود یا قوانین رسمی و تغییرناپذیر یک ژانر ثابت بوجود بیاورند. تولید تنها بخش کوچکی از صنعت مد و پوشاک مدرن است زیرا یک صنعت بسیار پیچیده است که شامل مد و تحقیقات بازار، حقوق مالکیت معنوی، طراحی، مهندسی مواد، تولید محصول، بازاریابی و سرانجام توزیع است.

در این دوره سبک فرانسوی بین خانم های جوان بسیار رایج بود و همینطور در این دوره کلاه های ورزشی هم بین مردان و زنان رواج پیدا کردند. پیراهن های بافتنی و شلوار گلف که یک شلوار کوتاه بود از لباس های رایج این دوره بودند و کت های دنباله دار و لباس هایی از این قبیل دیگر مورد استفاده نبودند. به برندها این امکان را می­دهد تا پوشاک واقعی را به صورت مجازی روی یک مدل دیجیتالی، از طریق وب، موبایل و AR امتحان کنند و در صورت نیاز در ان تغییرات ایجاد کنند. با اینکه صنعت مد در ابتدا در اروپا و آمریکا رواج پیدا کرد؛ امروزه یک صنعت بین المللی و جهانی شده است؛ به طوری که حتی گاهی طراحی لباس ها و پوشاک در یک کشور انجام می گیرد و تولید آن در کشور دیگر صورت می پذیرد و فروش آن در کشوری دیگر اتفاق می افتد؛ به طور مثال، امکان دارد طراحی لباس در یک شرکت مد در آمریکا انجام گرفته شده باشد، پارچه های مد نظر آن در کشور چین یا ویتنام تولید شود، دوخت آن در کشور ایتالیا صورت گیرد و برای عرضه، مجدد به بازار خرده فروش های آمریکا برگردد.