نحوه راه اندازی فروشگاه مد و پوشاک آنلاین موفق – نساجی

ژان لانون کسی بود که اولین خانه مد و فشن را در کشور فرانسه و به شیوهای مدرن طراحی کرد و ساخت. ژان لانون در سال1867 و در شهر زیبای پاریس متولد شد. همین مساله دلیلی شد تا کارل به پاریس برود و در آنجا علاقه خودش را به هنر پی گرفت. پس از اینکه ژیوانشی لباس آدرین هپبورن را برای بازی در فیلم صبحانه در تیفانی طراحی کرد در آمریکا به چهرهای محبوب بدل شد و حتی یک دوستی طولانی مدت را با این بازیگر زیبا و جذاب به دست آورد. با رسمیت شناخته شدن شهر پاریس به عنوان مرکزیت مد و فشن رونق ویژه ای در نمایشگاه های این کشورپدیدار شد.

ممکن است که چین را به عنوان کارخانه جهان بشناسید، اما زمانی که پای لباس به میان آید، بنگلادش، اندونزی، کامبوج، ویتنام و میانمار نقشهای بزرگتری را ایفا میکنند. در کودکی به پزشکی و عکاسی علاقه نشان میداد اما پس از اینکه سربازیاش را به پایان رساند به عنوان اولین شغل جدیاش وارد یک فروشگاه لباس در شهر میلان شد. اروپا پیشینهای طولانی در عرصهی طراحی و مد دارد و با استفاده از فنآوریهای جدید، استارتاپ های مد بیشتر و بیشتری وارد این فضا میشوند. آرمانی بیشتر برای طراحی لباس مردانه شناخته میشود. مدتی طول کشید تا خود را به عنوان یک طراح لباس مردانه به دیگران ثابت نماید و سپس طراحی لباس زنانه را هم در پیش گرفت. پوششی منحصر به فرد به با عنوان فرهنگ سیاه پوستی در این دهه به مد اضافه شد افرادی چون دایانا رز و جیمز بران دایانا رز سبک های مختلفی از لباس و مو را مد کردند.

در اواخر قرن بیست، مد، افراد بیشتری از مد پیروی می کردند و در تمام دنیا سبک های غربی رواج داشتند و الیاف مصنوعی همچون ویسکوز، لایکرا، اسپاندکس در تولید پارچه ها بسیار مورد توجه قرار گرفتند. حتی سالوادور دالی، نقاش معتبر سبک سوررئالیسم، دوستی دیرینهای با السا داشته است. همکاری با السا شیاپارلی از جمله همکاریهای موفقی بود که در کارنامه کاری خود داشت. اساسا همکاری این هنرمند ایتالیایی با فعالان صنعت سینما بخش مهمی از زندگی کاریاش را تشکیل میدهد و همکاری و حتی رابطه دوستانهاش با کسانی چون لئوناردو دیکاپریو، مگان فاکس، دیوید بکهام نیز زبانزد خاص و عام است. اگر ما از تفاوت های مورد نظر آگاهی نداشته باشیم، به احتمال زیاد با شکست های سنگین مواجه خواهیم شد. در آغاز قرن بیستم این مورد با ظهور فناوری های جدید مانند چرخ خیاطی، ظهور بحث سرمایه داری جهانی و توسعه سیستم تولیدات کارخانه ای و گسترش مغازه های خرده فروشی مانند فروشگاه های بزرگ پوشاک، پررنگ تر شد.

طبق آمارهای موجود، در شروع قرن بیست و یکم ۲۶.۵ میلیون نفر در صنعت مد و پوشاک مشغول به کار بوده اند که این تعداد در دو دهه ی بعد از آن به حدود سه برابر رسیده است. وقتی که متوجه میشویم این برند سالانه بیش از 1 بیلیون دلار فروش دارد به خوبی متوجه جایگاه آن در جهان مد و فشن میشویم. در زمینه ی مد و پوشاک پس داده .و بسیار موفق عمل کرده است .برند همسانا به صورت تخصصی در زمینه ی مد و پوشاک فعالیت دارد. لازم به ذکر است که این نمایشگاه به دنبال عدم ایجاد هرگونه انحصار و رانت برای شخص و یا اشخاص در مسیر برگزاری، تولید و تجارت است. همچنین چالش های بیشتری را برای خطوط تولید کمتر شناخته شده ایجاد می کند.