شبکه اجتماعی تخصصی برندهای مد و پوشاک

پوشاکی که اغلب در یک کشور طراحی می شود، در کشور دیگر تولید می شود و در سراسر جهان فروخته می شود. این اتفاقات یک امر واضح را به دنبال داشت و آن هم بازاریابی در سطح خاورمیانه بود که از طریق تبدیل کردن تیم “پاریس سن ژرمن” Paris Saint-Germain به یک برند جهانی دنبال میشد. این برند که نام خود را از یکی از اسطورههای یونان باستان گرفته است بسیار خرسند بود که توانسته با خدایگان استادیومهای ورزشی همکاری کند و “کیلیان امباپه” Kylian Mbappé را بهعنوان سفیر برند خود داشته باشد. طراحی لباس یا بهتر است بگوییم هنر طراحی لباس یکی از جذاب ترین و پرکاربرد ترین هنرهاست. این میزان جدایی صنعت از دانشگاه یکی از دغدغههای اصلی صنعت مد و لباس به شمار میآید و لازم است برای آن فکری کرد. جلب توجه مشتریان برای تضمین آینده کسب و کار بسیار حیاتی است. زیرنظر “کارللاگرفلد” Karl Lagerfeld بود که موجی تبلیغاتی درباره لباس جدید تیم ملی فرانسه به راه افتاد و این داستان طولانی کم کم در راه پیدا کردن لباسهای ورزشی در برندهای بسیار مطرح خلاصه شد و نهایتا در استایل خیابانی نیز استفاده شد.

در سطح اروپا نیز این “گوشا روبینسکی” Gosha Rubinscky روس بود که مسئولیت مجموعه فوتبال آدیداس را برعهده داشت و در سال ۲۰۱۸ باعث شد تا پیراهنهای ورزشی فوتبال در جهات بسیاری شناخته شدهتر شوند. به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز، مراسم اختتامیه دومین رویداد مد و پوشاک با محوریت نماز، حجاب و عفاف صبح روز یکشنبه ۲۷ تیرماه در حالی برگزار شد که به دلیل شرایط ویژه کرونایی بخش گسترده ای از مخاطبین آن به صورت ویدیو کنفرانس و مجازی در آن شرکت کردند. این جنس هم باید دوام و ماندگاری مناسبی داشته و هم شرایط ایدئالی را در هنگام شستشو، برخورد با پوست بدن و جلوگیری از تعرق بدن به دنبال داشته باشد. کاپشنها باید در آستر بیرونی و داخلی دارای یک لایه ضد آب بوده و در آستر میانی دارای جنسهای پشمی باشند تا بدن را کاملاً گرم کنند.

اگر برای قلب دوم بدن خود اهمیت قائل هستید، قبل از خرید کفش باید با راهنمای خرید آن آشنا شوید. به اعتقاد این فعال اقتصادی اگر قرار باشد زمینه رشد و توسعه این صنعت در کشور فراهم شود باید برای آن یک چشمانداز دقیق و متناسب با ظرفیتها، تعریف شود. طراحی اهداف و چشمانداز بلندمدت برای صنعت پوشاک کشور که بهعنوان صنعت خلاق شناخته میشود یکی از مهمترین نکاتی بود که رئیس کمیسیون کسبوکارهای دانشبنیان اتاق ایران به آن اشاره کرد. اینکه نقطه سرآغاز پیوند خوردن لباسهای ورزشی و دنیای مد و فشن کجا بود و این مسیر چگونه طی شد موضوعی است که تابهحال بسیار به آن پرداخته شدهاست و دیگر بسیاری از افراد با واژه athleisure و sportluxe آشنایی دارند.

زمانیکه خانه مد اسپانیایی “بالنسیاگا” BALENCIAGA در مجموعه پاییز و زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱ خود چهار مدل لباس ورزشی ارائه کرد که قیمتشان بین ۶۵۰ تا ۸۵۰ یورو بود. در این بین وجود یک سایت تخصصی که بدون هیچ تعصبی تنها به معرفی مزیتها و معایب واقعی محصولات مربوط به مد و پوشاک بپردازد، نیاز کاربران برای خرید این محصولات است. خرید پوشاک با اندازه مناسب یکی از چالشهایی است که از قدیم با کاربران همراه بوده است. با روی کار آمدن خرید اینترنتی این معیار اهمیت چند برابری پیدا کرده و افراد زیادی بدون توجه به نکات مربوط به خرید این محصولات، در انتخاب اندازه مناسب دچار اشتباه میشوند. برای انتخاب اندازه مناسب برای خرید پوشاک باید استانداردهای لازم رد این زمینه را بشناسید و مطابق با آنها عمل کنید. برای خرید پلیور و بافت باید از میان محصولاتی انتخاب کنید که نوع یقه آنها با تیپ شما متناسب باشد. از طرفی زیاد بودن این برندها باعث شده تا امکان شناخت خیلی از آنها توسط کاربران شخصی وجود نداشته باشد.