ترند و مد چیست؟

لازم به ذکر است که ترند همیشه مورد قبول اکثریت واقع نمی شود چه بسا هستند افرادی که با آن مخالفت می ورزند و همچنین هستند افرادی که نسبت به ترندهای روز کاملا بی توجه و بی تفاوت هستند. همچنین وی اشاره نمود که این نمایشگاه باید جامعیت حضور و دعوت از همه دست اندرکاران حوزه پوشاک اعم از صنعتی و صنفی و عضویت در شورای سیاستگذاری را دارد، مسائل مد و طراحی در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی و اسلامی رعایت میکند، توجه به جذب و توسعه سرمایهگذاری جهت نوسازی و توسعه ماشینآلات تولید پوشاک خواهد داشت و قصد دارد تولیدات را در جهت صادرات و جذب فعالان در عرصه صادراتی هدایت کند. به عبارت ساده تر ترند همان طراحی برندهای مختلف است که از سوی طراحان معرفی می شود، بنابراین در صورتی که از این طرح ها یا ترند استقبال شود، مد به وجود می آید.

همچنین پلتفرم جستجوی هوشمند HOOK با کمک ماشین بر پایه AI تزدیکترین محصول به محصول مورد انتخاب شما را هم پیدا و عرضه می­کند تا بتوانید بهتر در خصوص عوامل تفاوت­زای برندهای مختلف تصمیم بگیرید. همچنین سبکی که هر فرد برای زندگی خود در نظر می گیرد، در حالی که این سبک با توجه به شرایط متغییر است. همچنین برای افرادی که به ورزش روزانه اهمیت می ­دهند و معمولا ورزش و تحرک آنها، با بررسی اعداد و داده­ها همراه است، این فرصت را می­ دهد تا تعداد گام ­های خود را اندازه­گیری کنند و از طریق اپ مرتبط با کفش، میزان کالری مصرف شده را بر اساس رژیم غذایی خود اندازه­گیری کنند. وی در پایان اظهاراتش یادآور شد: اکو سیستم مُد و فشن و همه عوامل آن باید پای کار باشند تا دغدغه تعامل مؤثر و تحرک پویا در این فضای جدید به خوبی شناخته شود و به نظر من در ایران این خواسته مهم جای رشد و پیشرفت دارد.

وجود ترندها مطمئنا در هر جامعه ای با موافقان و مخالفانی رو به رو است با این وجود ترندها تا حد زیادی ما را به سوی پیشرفت هدایت میکنند، به نحوی که ترند برای ما نیازسازی میکند و ما به طور ناخودآگاه و به شکلی اجباری در راه برطرف کردن نیازهای خود تلاشمان را بیشتر کرده و قدم به سوی پیشرفت میگذاریم. کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در راستای ترویج فرهنگ استفاده از پوشاک سلامتمحور، کارگاههای تخصصی برگزار میکند. او گفت: متاورس مدیون تلاشهای بزرگ در فضای اینترنت بود، این فضای جدید مشتری را با دنیای متفاوتتری روبرو میکند، حضور فیزیکی را حذف میکند و برندها را در مسیر خلاقیت قرار میدهد.

معصومی در ادامه گفت: ورود شرکتهای جدید به عرصه مُد و فشن فضای کسب و کار در این بخشها را متحول کرد و چون در فضای جدید پساکرونا بیزینس ها حضورفیزیکی مشتری را از دست دادند کسب وکارها به سراغ تکنولوژیهای جدید فروش در دنیای مجازی رفتند و در نتیجه با ورود بازیگران جدید در عرصه خرید و فروش آنلاین، پدیده جدیدی بنام متاورس شکل گرفت. برند های بزرگ صنعت پوشاک و اکسسوری هر ساله در طی برگزاری فشن شوها، با یکدیگر رقابت می کنند. لباسها در صورتی همیشه زیبا و خوشفرم دیده میشوند و میتوانند تا مدتها در کمد لباس شما جا خوش کنند که به خوبی از آن نگهداری کنید.